Florbalový tým........... Fosa hlad, Fosa hrát.

FLAHK 2010/2011 preview aneb co nás možná čeká a nemine

13.09.2010 21:01

 

 

     A je to tady!! Po necelých 5 měsících nám opět startuje liga. Všichni se již jistě těší. A že je na co. Nové týmy, rozšíření ligy, mírně změněný hrací systém, to vše nedává šanci stereotypu a zvyšuje motivaci opět uspět.

     Co můžeme čekat od nadcházející sezóny? Určitě vyšší kvalitu zápasů. Nabyté zkušenosti budou znát, posily také, očekávám kvalitnější rozhodčí než loni.

Další otázkou je, kdo letos bude nejvíce pronásledovat Tornados. Skončí jejich absolutní nadvláda? Kolikrát asi v sezóně prohrají?  Osobně si myslím, že pokud budou kompletní, nedají nikomu moc šancí. Ovšem ve výsledku to může být úplně jinak.

     A s kým že to tedy budeme hrát? Dovolil jsem se podívat našim soupeřům trochu na zoubek a také jsem si lehce zatipoval, jak by to mohlo všechno dopadnout.

 

FBC Tornados Hradec Králové

     Jednoznačně největší favorit ligy. Pokud půlka týmu přes léto nepřibrala 50 kilo, tak budou těžko porazitelní. Poslední loňské zápasy ukázaly jejich jasnou převahu.

Můj tip na celkové umístění: 1. místo

 

FBC Černilov

     Letos se o tomto týmu už nebude hovořit jako o černém koni. Loni 2. tým ligy má co obhajovat, což mu může paradoxně trochu svázat ruce. Pokud se nebudou upínat na loňský výsledek a budou hrát uvolněně a s chutí, mohou prohnat i Tornados.

Můj tip na celkové umístění: 2. - 5. místo

 

Zbrojovka

     Tento tým je pro mě velkou neznámou. Divné, když jsem s nimi odehrál předloni skoro celou sezónu, ale je to tak. Někdy je to tým, který drtí své soupeře výbornou hrou a spoustou gólů, jindy naopak ničí své možnosti nedisciplinovaností a zbytečnými excesy. Uvidíme, která stránka letos převládne. Doufám, že ta první.

Můj tip na celkové umístění: 6. – 7. místo

 

Spojené síly

     Loni ztratily medaili až ve finiši, letos to budou mít ještě těžší. Uvidíme, zda přivedou do svých řad nějaké posily. V opačném případě si myslím, že jejich zkušená kombinační hra nebude na nejvyšší příčky stačit.

Můj tip na celkové umístění: 6. - 7. místo

 

Myšáci Hradec Králové

     Tým, který dokáže potrápit každého. Dobré výsledky závisí na složení sestavy. Pokud jim bude chybět někdo z klíčových hráčů, nedokáží jej adekvátně nahradit a body soupeřům brát tolik nebudou.

Můj tip na celkové umístění: 8. – 11. místo

 

Laviny Hradec Králové

     S posilami by přišly výsledky. Stačili by 1, 2 hráči, kteří by pomohli s tvorbou hry, a k velmi dobré obraně a skvělému brankáři by se přidal produktivní útok, což by znamenalo pro každého soupeře velké problémy. Nechme se překvapit.

Můj tip na celkové umístění: 8. – 11. místo

 

Kamikadze

     Další z mužstev silného středu. Nebezpečný tým se střelcem Radimem Šplouchalem v čele. Pokud se k jejich „snajprovi“ přidá někdo další, můžou borci z Kamikadze pomýšlet hodně vysoko.

Můj tip na celkové umístění: 8. – 11. místo

 

Joker Team Jaroměř

     Uvidíme, jak se projeví absence Petra Duška, který povede tým Náchoda, na hře Jokerů. Bude těžké jeho přehled ve hře nahradit.

Můj tip na celkové umístění: 12. – 16. místo

 

Hradečtí Vikingové

     Tak na ně jsem vážně zvědavý. S novým jménem přijde i nová kvalita. O tom jsem přesvědčen. Sice lonští Balíci z PPL, ovšem v novém balení. Už v minulé sezóně se zlepšovali a myslím, že budou černým koněm soutěže právě oni.

Můj tip na celkové umístění: 2. – 5. místo

 

FBC Sokol Předměřice

     Mladí Sokolové získávají zkušenosti a určitě budou ještě více klovat. Ovšem kuloárové informace naznačují, že by měli postrádat některé registrované hráče, což by byla ztráta citelná. Uvidíme, možná se situace změnila a Sokol bude v plné síle připraven brát body i těm nejlepším.

Můj tip na celkové umístění: 12. – 16. místo 

 

Florbal Červená Voda

     Tak tyhle chlapíky obdivuji. Mají to do Předměřic zatraceně daleko, minulá sezóna se jim vůbec nepovedla, ale jsou zde a určitě chtějí dokázat, že do spodních pater tabulky nepatří. V kádru mají šikovné hráče, určitě můžou letos myslet výše.

Můj tip na celkové umístění: 12. – 16. místo

 

Patapuf Pardubice

     První ze čtyř nováčků, ovšem zkušenosti z turnajů jim nechybí. Jednou jsem měl možnost je vidět hrát a nevedli si špatně. Myslím, že se přiřadí k týmům silného středu.

Můj tip na celkové umístění: 8. – 11. místo

 

AFLC Chroustovice

     Také nováček, nic moc o tomto týmu nevím, proto ho neřadím k favoritům. Ale znáte to, loni nováčci taky docela překvapili:-).

Můj tip na celkové umístění: 12. – 16. místo

 

FBC Valhalla

     O tomto týmu platí to samé jako o Chroustovicích. Naprostá neznámá, necháme se překvapit.

Můj tip na celkové umístění: 12. – 16. místo

 

AHF Náchod

     A teď možná nejlepší nakonec. S tímto týmem Fosy již měly tu čest a přesvědčili jsme se o tom, že to bude do ligy těžký soupeř. Sice jsem na jejich soupisce neviděl žádné „R“, ovšem to může jen klamat. Troufám si tvrdit, že Náchod bude nejlepším z nováčků a možná prožene i Tornados.

Můj tip na celkové umístění: 2. – 5. místo

 

     Dost bylo dohadů a smyšlenek, snad jsem žádný tým svým tipem neurazil, to opravdu nebylo mým cílem. Spíš jde o takovou motivaci, aby se každý pokusil být lepší, než jsem tipoval. Akorát u Tornados to bude trochu obtížnější:-).

 

     A jak si asi povedou Hradecký Fosy? Doufám, že navážeme na minulou sezónu. Velice nerad bych jezdil na zápasy z pozice 12. a horšího týmu. Myslím, že jsme dobře potrénovali, zkušeností máme taky víc, není důvod si klást nízké cíle. Pro letošek bych rád opět viděl Fosy někde nahoře, tým na to máme.

     V útoku se skvěle jeví Jakub s Honzou. Pokud svoji pohodu z tréninků přenesou do ligy, budu na střídačce hned klidnější. V obraně zase válí Roman, respektive se kolem něj furt někdo válí. A v bráně se rýsuje jistota v podobě Martina a jeho nové výzbroje. Ostatní určitě také předvedou svůj vysoký standard a to vše přetavíme v moderní útočný florbal. Loni to byla často spíš holomajzna či stiga hokej, letos od Fos čekejte něco jiného - lepšího. Aspoň já to od nich čekám.

 

Na sezónu 2010/2011  se Fosy moc těší a všem účastníkům přejí dobrou hru a žádná zranění!!!

Kontakt

Petr

petrhk@email.cz

Hradec Králové

Vyhledávání

Nová rubrika

14.09.2015 13:37

Logo

26.04.2014 15:44

Úspěchy v sezoně 2013/2014

1.místo

AXA Cup 2014

2.místo

RockStar Cup 2014

12.05.2013 12:05

Úspěchy v sezoně 2012/2013

1.místo

AXA CUP 2013

3.místo

Florbalová liga amatérů

3.místo

Hořice 2013

2.místo

O pohár Bláznivé Viktorky

24.10.2011 18:00

Úspěchy v sezoně 2011/2012

1.místo

Renegard Cup 2012

1.a 2.místo

AXA CUP 2012

1.místo

O pohár Bláznivé Viktorky

2.místo

Urna Cup 2011

24.04.2011 11:11

Úspěchy v sezoně 2010/2011

3.místo

Česká Třebová

3.místo

Florbalová liga amatérů

3.místo

O pohár starostky Police n.M.

1.místo

Urna Cup 2010

08.08.2010 15:12

Úspěchy v sezoně 2009/2010

1.místo

Jaroměř Open 2010

3.místo

Florbalová liga amatérů

2.místo

AXA CUP 2010

2.místo

Červenovodský turnaj

18.10.2009 10:45

Počítadlo

 


počítadlo.abz.cz

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode